Zabawy i zajęcia prowadzone w naszym przedszkolu obejmują realizację podstawy programowej wychowania przedszkolnego. Realizujemy zagadnienia
z zakresu edukacji społeczno-moralnej, zdrowotnej, przyrodniczej, matematycznej, technicznej, muzycznej
i plastycznej. W naszej pracy korzystamy również
z wielu ciekawych koncepcji pedagogicznych. Są to między innymi: "Metoda dobrego startu" M. Bogdanowicz, "Program wspomagania rozwoju umysłowego dzieci wraz
z ich edukacją matematyczną" E. Gruszczyk-Kolczyńska, "Tańce
i zabawy dla grupy KLANZA"
i wiele innych.
Posiadamy bogatą ofertę zajęć dodatkowych, dzięki czemu dzieci uczęszczające do naszego przedszkola mają wartościowo
i ciekawie wypełniony czas. Mogą korzystać
z zajęć języka angielskiego, rytmiki, muzyki, ceramiki, gimnastyki, robotyki, tańca oraz dla chętnych religii. Ponadto organizujemy wiele wyjść
i wycieczek kulturoznawczo-rekreacyjnych. Zaspokajamy wszystkie potrzeby naszych przedszkolaków, także
i te związane
z rozrywką.
W naszym przedszkolu dziećmi opiekują się odpowiedzialne, wykształcone osoby. Nieustannie dbają
o ciepłą, przyjazną atmosferę
w przedszkolu. Śmiało można więc powiedzieć, że
nasze przedszkole to drugi dom,
w którym dziecko spotyka się
z rodzinną atmosferą, bezpieczeństwem, wspaniałą opieką połączoną
z sercem i cierpliwością dla małych rozrabiaków oraz przede wszystkim ze wspaniałą zabawą.
Wieloletnie doświadczenie pozwala nam na tworzenie odpowiednich warunków, zapewniających bezpieczeństwo
i prawidłowy rozwój każdego dziecka jednocześnie dając rodzicom poczucie pewności co do poziomu opieki nad ich pociechami.
Powody dla których warto wybrać nasze przedszkole: wieloletnie doświadczenie, niepowtarzalna, ciepła, rodzinna atmosfera, bogata oferta zajęć dodatkowych, ciekawy, dostosowany do potrzeb
i możliwości dzieci program edukacyjny, wykwalifikowana kadra.
"Od Przedszkola do Muzyka"
Głównym celem zajęć muzycznych jest rozbudzenie
w dzieciach naturalnej kreatywności, twórczych zachowań, które uaktywniają się poprzez rytm, ruch, śpiew, aktywny odbiór muzyki. Koncepcje wychowania muzycznego zakładają następujące formy aktywności: ruch przy muzyce, aktywne słuchanie muzyki, śpiew, gra na instrumentach. Każda
z tych form kształci
u dzieci inne umiejętności,
a różnorodność bodźców pomaga utrzymać uwagę dziecka.
Z naszych doświadczeń
w pracy z dziećmi jasno wynika, że muzyka jako jedyna ze sztuk potrafi zaangażować dziecko
w sposób całkowity
i wpłynąć bardzo głęboko na jego emocje.
Edukacja językowa
Autorski program nauczania języka angielskiego, na którym pracujemy opiera się na przekonaniu, iż dzieci wprowadzone
w świat języka angielskiego
w nauczaniu przedszkolnym są lepiej przygotowane do nauki tego języka na kolejnym etapie edukacyjnym. To powoduje, że łagodniej przechodzą od wychowania przedszkolnego do edukacji prowadzonej
w systemie szkolnym
i jako późniejsi uczniowie łatwiej odnoszą sukcesy
w nauce języka angielskiego. Naszym zdaniem nadrzędnym celem nauczania języka angielskiego jest budowanie pozytywnego stosunku do nauki języka obcego.